Pages

Selamat Datang

Selamat Datang

Tuesday, September 20, 2011

Pancut Dalam


Kawan-kawan aku selalu tanya: "Kenapa bila bersetubuh kau suka sangat pancut dalam?" Memang kesukaan aku bila menjamah mana-mana perempuan aku akan memancutkan benih mani sepuas-puasnya dalam cipap dia. Pada aku, rasanya amatlah membazir jika benih zuriat di lepaskan di luar. Bukankan air mani itu gunanya untuk membuntingkan perempuan?

Dah ramai perempuan aku jamah; budak sekolah, budak kolej, budak universiti, awek orang, tunang orang dan isteri orang. Semuanya aku buntingkan. Apalah gunanya mengawan kalau tak menghasilkan baka? Memang nafsu untuk bersetubuh itu dijadikan supaya lelaki dan wanita, jantan dan betina mengawan untuk mendapatkan zuriat kan?

Dalam kategori di atas, aku paling suka menikmati tubuh badan budak sekolah atau budak kolej, yang berumur 16-22 tahun. Tubuh mereka ini sangat segar dan subur untuk dijamah, terutama mereka yang berbadan montok dan berisi. Bila dah zakar aku kena kemam dengan cipap tembam dan lembut mereka, apa lagi, menyemburlah air mani aku.

Aku paling suka bila saat aku tengah terpancut-pancut tu, mereka menggelupur atau menggelinjang kepuasan. Ada beberapa kali tu, budak sekolah yang aku jamah terkencing-kencing terkena air mani aku. Ada juga yang bontot mereka mengembang-ngembang bila aku sodok dan pancutkan anak aku dalam rahim mereka. Nikmat sangat!

Lagipun kita boleh rasa sendiri bezanya nikmat memancut di dalam berbanding di luar. Memancut di luar tak memuaskan, pancutan pun agak lemah dan kurang pekat. Tapi bila kita menyantak pasangan kita sambil menyembur benih di dalam cipap ataupun dubur dia, pancutan kita biasanya banyak, pekat dan deras akibat seperti diperah-perah.



No comments:

Post a Comment