Pages

Selamat Datang

Selamat Datang

Tuesday, September 20, 2011

Kelazatan Cipap Muda


Satu hari ada seorang awek (anak jiran aku) datang ke rumah. Selepas saja aku jemput dia masuk dia terus menangis terisak-isak. Katanya boyfriend dia selalu kuat cemburu dan memarahi dia hampir setiap hari. Awek ni memang comel, baru berumur 16 tahun. Wajahnya iras Cina kerana neneknya berketurunan Cina. Kecil saja orangnya, kurang daripada 160 cm. Tapi tubuhnya gebu dan montok. Walaupun baru di 16 tahun, bentuk tubuhnya seakan perempuan yang telah ranum. Semua bahagian kewanitaan dia menjadi dengan begitu sempurna sekali.

Aku memang rapat dengan dia sejak aku berpindah ke situ. Aku selalu memberikan dia hadiah sebab dia sangat manja dan comel. Lagi pula, aku suka sangat melihat cara dia berpakaian. Dia selalu memakai seluar pendek dan baju ketat tanpa lengan yang menampakkan kegebuan tubuh remajanya. Paha dan betis dia putih gebu. Buah dada dan bontot dia memang kelihatan bulat dan montok. Kadangkala aku melancap membayangkan tubuh remaja dia. Sambil menangis dia memelukku dengan erat dan berkali-kali merayu aku supaya menyelamatkan dia.

Aku katakan padanya aku akan selamatkan dia daripada segala bahaya. Dia percayakan kata-kataku dan bertanya bagaimana aku akan menyelamatkan dia. Aku kata, dia hanya akan selamat apabila dia menjadi milikku, dan sesiapapun tak akan menganiaya selagi dia menjadi milikku. Dengan cepat dia merayu supaya aku menjadikan dia milikku. Aku lalu berkata, untuk menjadi milikku, dia harus membenarkan aku menjamah tubuhnya. Apabila dia bertanya ‘bagaimana’, aku bangun lalu aku membogelkan diriku dan menunjukkan belalai aku yang sedang mencanak.

Dia kelihatan terpegun dengan kejantananku lalu aku membogelkan dia di situ juga. Menyirap nafsuku melihat tubuh remajanya yang segar dan ranum itu. Tubuh dan kulitnya putih bersih, buah dadanya bersaiz 34B bulat dan tegang, paha dan betisnya gebu dan mulus. Aku mula membelai cipap remajanya yang tembam dan lembut itu. Aku ucapkan pada dia yang aku akan menjadikan dia milikku lalu dia hanya mengangguk lemah akibat kesedapan dibelai. Aku kuakkan belah punggungnya yang mampat dan berat itu. Aroma kewanitaannya mencabar belalai kerasku!

Aku duduk semula di sofa dan menarik dia dengan lembut supaya duduk di atasku dan mengadap aku. Dia menurut dan melabuhkan bontot lebarnya.

“Adik nak Abang selamatkan Adik kan?”
“Ya, Abang. Selamatkan Adik…”
“Abang jolok cipap Adik ya… Adik relakan ya…”
“Abang joloklah… Adik nak jadi milik Abang…”

Lalu aku tampung bontot beratnya dengan kedua tanganku, dan aku kuak supaya cipap remajanya ternganga dan aku tekankan supaya zakarku masuk.

Nikmatnya bukan kepalang apabila bontot mampatnya padat santak ke pangkal zakarku. Dia menggeletek manakala aku menggigil kenikmatan.

“Oh Adik! Lazatnya cipap tembam Adik!”
“Abang! Abang! Abang dah jolok cipap Adik!”
“Ya Adik, Abang jolok cipap tembam Adik ya…”
“Abang! Jolok dalam-dalam Abang! Adik milik Abang!”

Kami berdua meraung-raung kesedapan semasa menikmati persetubuhan itu. Cipapnya yang segar dan lembut mengemam kepanjangan belalai aku. Makin lama dia semakin menggila melenyek sambil mengemut zakarku. Kami berdua berkucupan. Aku hisap lidahnya semasa zakarku tak henti-henti menjamah liang pembiakannya yang muda tetapi matang itu.

Selepas hanya 10 minit dia menggelinjang kepuasan. Dia melalak sambil menggelupur. Aku sangkakan dia kesakitan tapi rupanya begitulah keadaan seorang gadis remaja mengalami kepuasan berzina buat pertama kali. Menonggek-nonggek bontot mampatnya mengemut semasa menikmati klimaks. Perlakuannya yang begitu membuatkan aku juga tak dapat bertahan.

Mana dapat bertahan kalau zakar yang sedang mencanak maksimum dikemam lembut mampat oleh cipap remaja yang segar dan lembut??? Setiap kali dia menceduk zakar aku sampai ke pangkal nikmatnya tak tercapai dek akal! Mengembang-ngembang takuk zakarku menandakan ia sudah bersedia untuk meledakkan benih bunting ke dalam tubuh muda awek ni.

Aku lalu memeluk dia dengan erat sambil menekan punggung lebarnya ke bawah. Pada masa yang sama aku menunjalkan belalai aku ke atas supaya santak padat dalam tubuh dia. Dalam keadaan begitu, air mani aku menyembur-nyembur tak terkawal ke dalam rahim subur dia. Dia terus melalak lagi apabila merasakan benih bunting aku memancut di dalam cipap tembamnya.

Crot! Crot! Crot! Crot! Tak terkira banyaknya pancutan air mani aku. Pancutan kali ini sangat berkualiti dan pasti akan membunting awek ni. Sambil aku terpancut-pancut itu dia juga mengemut dan memerah segala simpanan benih bunting aku. Kami masing-masing menikmati kepuasan mengawan semahu-mahunya. Aku berasa sangat sayang untuk mengeluarkan zakarku.

Aku mengira pancutan benih ku... 1... 2... 3... 14 pancutan! Mungkin zakarku mengetahui bahawa yang dijoloknya itu adalah cipap muda yang segar dan ranum. Semahu-mahunya ia menyembur segala isi benih ke dalam rahim remaja ini. Malah dengan setiap pancutan ia menyantak padat supaya benih-benihku terus tersemai di dalam rahim yang matang itu.

"Oh Adik! Nikmatnya memancut air mani dalam cipap Adik!"
"Pancut lagi Abang! Pancut puas-puas dalam cipap muda Adik!"
"Adik! Nah! Nah! Nah! Buntingkan anak Abang! Crot! Crot! Crot!"
"Pancut lagi, Abang! Adik tahu masih banyak lagi benih Abang!"

Dalam keadaan berpelukan kami berdua longlai akibat kepuasan berzina. Walaupun zakar aku telah mulai mengendur, dia masih lagi mengemut-ngemut mengharapkan air mani aku akan keluar lagi, tetapi semuanya telah habis dipancutkan ke dalam tubuhnya yang segar dan subur itu. Kami berada dalam keadaan begitu itu beberapa ketika sebelum aku mendukungnya ke dalam bilik.

Selepas kejadian itu, setiap kali aku balik kerja dia akan datang untuk berzina denganku. Kami bersetubuh sepuas-puasnya. Aku menjadi sayang kepada awek ni. Sesungguhnya aku terlalu sayangkan dia sehingga aku membuntingkan dia dengan anakku. Kini dia telah mengandung. Kami berdua sangat bahagia. Tubuh buntingnya itu juga menjadi semakin menyelerakan.

Aku selalu menyuruh dia mengangkang dan aku menggeselkan zakarku di bibir cipapnya yang tersangat tembam itu. Ditambah dengan paha dia yang montok itu, zakarku cepat mencanak dan meleleh air mazi. Dia selalu memarahiku kerana tidak menjolok dan terus menarik zakarku ke dalam dengan rakus. Aku pun terus menutuh sampai ke pangkal sambil melenyek-lenyek cipap dia.

Awek ni suka sangat melalak dan menjerit bila kena kongkek. Aku memang bertambah geram lalu aku bedal dia semahu-mahunya sehingga bontot dia yang berat itu terangkat-angkat. Dia suka memelukku dengan erat dan merayu meminta benihku. Apa lagi, aku pun menyontot konekku sampai ke pangkal dan melenyek lalu air maniku membuak keluar dengan semahu-mahunya!





2 comments:

  1. TONTON PELBAGAI SIARAN TV MALAYSIA SECARA ONLINE SEPERTI
    RTM1 ,RTM2 ,Muzik Aktif ,TVi ,TV3
    Ntv7 ,8Tv ,Tv9 ,Astro Ceria ,Astro Ria ,Astro Warna
    Astro Prima ,Astro Ria ,Astro Oasis ,Astro Arena ,Alhijrah Tv dan banyak lagi channel lain hanya di
    DI http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html 

    ReplyDelete
  2. sorry tumpang iklan

    Saya ada jual pussy n penis Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email Jebonpalsu@gmail.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
    (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

    untuk maklumat lanjut layari
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete