Pages

Selamat Datang

Selamat Datang

Tuesday, September 20, 2011

Ratah Bini Jiran

Aku berjaya! Dah lama aku aim seorang perempuan ni. Dia ni jiran aku dan juga isteri orang. Aku geram sangat dengan tubuhnya yang montok berisi tu. Buah dada dia nampak bulat. Bontot dia jangan cakap la - Besar dan padat. Tiap-tiap kali aku terserempak dengan dia mesti dia tengah pakai seluar pendek dengan tee shirt. Geram aku tengok peha dan betis dia yang putih bersih tu. Dia ni manja pula tu.

Aku tak putus-putus asa ayat dia. Lama beb! 2 bulan aku cuba goda. Akhirnya 2 bulan lepas terkangkang juga dia kena bedal dengan aku. Mencanak konek aku merodok cipap tembam dia semahu-mahunya. Bila aku dah puas menetek sambil manjamah badan dia, aku tonggekkan pula dia supaya aku dapat menyantak dalam belah bontot dia. Punya la dalam belahan dia sampai aku kena kuak dengan tangan!

Bila aku dah dapat, aku memang tak bazirkan benih anak aku. Dalam keadaan dia tertonggeng macam tu, aku paut dia erat-erat dari belakang, dan sambil aku menyantak aku kencingkan air mani aku dalam lubuk pembiakan dia. Menggelinjang dia kena pancut dengan aku. Banyak dan pekat lain macam benih aku kali ni (mungkin sebab dia isteri orang kut)? Semalam aku nampak perut dia dah buncit sikit.


No comments:

Post a Comment