Pages

Selamat Datang

Selamat Datang

Sunday, January 8, 2012

Tudung Satin (Episod Pancut Luar)

Sejak pak usu puas di celah buah dadaku hari tu. Dia semakin gemar menamatkan permainan dengan melepaskan benihnya di atas tubuhku.Kebiasaannya kami akan lakukan setelah pulang dari site survey atau dari tempat customer. Setibanya di hotel, aku akan menyerahkan tubuhku kepadanya, dan sudah pastinya dalam berpakaian lengkap kerana keinginan nafsunya untuk menyetubuhiku ketika masih berpakaian adalah tinggi.

Terutama sekali jika pakaianku adalah satin. Tidak hairanlah jika kenapa dia membelikan pakaian untuk aku ke pejabat dan di hotel kebanyakkannya adalah satin, tidak kira baju atau kain.

Dua hari lepas, kami bersetubuh dalam keadaan aku yang masihbertudung dan berbaju blouse satin berwarna krim. Kami melakukan hanya menyelakkan kain serta menanggalkan seluar dalam dan pak usu hanya membuka seluarnya tanpa membuka baju dan tali lehernya.Namun syahwatnya melihat buah dadaku yang berbalut baju satin ketika itu adalah kuat dan dia akhirnya melepaskan benihnya di atas dadaku. Sengaja aku kepitkan buah dadaku dengan tangan supaya ianya semakin



menonjol dan memberahikan. Atas permintaanku, dia pun menangkap gambar ketika aku sedang memegang buah dadaku yang mana benihnya masih
berketul melekat membasahi baju di bahagian buah dadaku. Aku gembira kerana dia berasa puas dengan layanan ku.

Pagi tadi, sebelum pergi ke syarikat perkapalan untuk buat marketing. Pak usu tak benarkan aku pakai coli dan dia meminta ku memakai baju kemeja satin berwarna merah jambu. Hasilnya, sepanjang hari aku lihat kelengkangnya asyik membonjol dan jika tiada siapa melihat, dia akan mengambil kesempatan untuk meramas buah dadaku dan bermain dengan puting dari luar baju yang ku pakai. Aku tahu nafsunya akan meletup setelah balik ke hotel dan jangkaan ku memang tepat. Masuk sahaja ke bilik, belum sempat aku nak buka kasut dan menuju ke katil. Dia terus kerjakan aku di pintu bilik hotel. Nasib baik pintu tu tebal, so tak de siapa boleh dengar dari luar. 


Aku menerima tujahan nikmatnya dalam keadaan menonggeng dan berpaut pada pintu. Pak usu menikmati tubuhku dengan hanya menyelak kainku dan menanggalkan seluar dalamku. Ketika itu, aku benar-benar ingin dia memuntahkan benihnya di rahimku kerana aku rasa rindu dengan semburan hangat di dalam kemaluanku, tetapi pakusu mengakhiri permainan dengan meminta aku berlutut dan menghisap batangnya. Mula-mula aku ingatkan dia nak pancut dalam mulut, rupa-rupanya dia nak pancut ke muka aku. 

Air maninya bersepah di mukaku dan banyak juga yang meleleh jatuh ke buah dada dan baju ku. Semasa air maninya memancut keluar, dia berkali-kali mengatakan bahawa dia stim tengok tetek aku yang terdedah dalam keadaan masih bertudung. Kemudian dia membawaku ke sofa kerana keadaan di situ agak terang. Di situ dia menangkap gambar tetekku yang berlumuran dengan benihnya. Kemudian aku memberitahunya bahawa aku merindui batangnya berdenyut melepaskan benih didalam rahimku. Pak usu hanya tersenyum dan dia menjanjikan akan memberikannya kepadaku pada waktu malam.

Sesungguhnya dia adalah orang yang menepati janji. Kami baru sahaja selesai bersetubuh dan dia kini sedang enak dibuai mimpi. Aku juga semakin goyah akibat kepenatan, namun aku gagahkan juga menulis diari ini. Nak taip dalam laptop aku takut mengganggu tidurnya. Ketika ini aku masih dapat merasakan kelengkangku licin dengan lendir hasil dari perbuatan terlarang kami tadi. Ohh.. penatnya..

No comments:

Post a Comment